איך להקים חנות אינטרנטית?

איך להקים חנות אינטרנטית?

הרבה שואלים אותנו איך להקים חנות אינטרנטית ומבקשים שנעמיק בנושא, לאור הבקשות החלטנו לכתוב את המאמר הבא על חנויות אינטרנטיות עם כמה טיפים שיתנו לכם התחלה טובה וטיפ אחד אחרון שישלח אתכם להצלחה מסחררת.

טיפ #1 – הבינו אם אתם רוצים לפתוח חנות עצמאית

ישנן בשוק פלטפורמות מוכנות לחנויות אינטרנטיות כגון Ebay, Amazon ועוד שמתאימות לחנויות בהיקפים קטנים יותר ולעסקים זעירים, יכול להיות שחנות כזו יותר מתאימה לעסק שלכם.

לעומת זאת אם יש לכם בכל זאת היקף מכירות מתוכנן גבוה יותר אולי עדיף לכם לפתוח חנות עצמאית בפלטפורמה של Wix או WordPress, הבעיה, או שמא היתרון, בשיטה הזו היא שלא תוכלו לעשות את זה לבד אלא אם יש לכם ידע בבניית אתרים ואם אין לכם תצטרכו לשכור בונה אתרים או סוכנות דיגיטל שינהלו לכם את בניית החנות או איש מקצוע שיסביר לכם איך להקים חנות אינטרנטית.

טיפ #2 – בחרו בחוכמה אופציית סליקה נכונה עבורכם

אופציות הסליקה בשוק רבות מאוד, ממשולם הפופולרית ועד לפלטפורמות בינלאומיות.
אלו כמה דברים שאתם צריכים לשים לב אליהם כשאתם בוחרים חברת סליקה לחנות שלכם:

  • מחיר- אל תתפשרו על נושא האבטחה לדוגמא על חשבון המחיר, אבל חשוב שתבחרו אופציית סליקה שלא תשאיר אתכם עם חוב כבד בסופו של כל חודש.
  • אפשרויות סליקה מרובות- יש חברות סליקה שלא עובדות עם דיינרס או אמריקן אקספרס, הימנעו מהחברות האלו אם אתם יכולים ועבדו עם חברות שעובדות עם כל כרטיסי האשראי.
  • שירות- כמו בכל דבר ובמיוחד כשמדובר בתחום של כספים השירות חייב להיות מהיר ויעיל אפילו יותר מבתחומים אחרים.
  • העברת נתונים מאובטחת ושימוש בתקן PCI הם קריטיים והרג ובל יעבור בבחירת חברת סליקה, אל תתפשרו על הנושא הזה.

טיפ #3- עבדו עם מקדם אתרים על SEO

התחום של SEO מתפתח היום יותר מתמיד ומשתנה כל הזמן, לכן עבדו עם מקדם אתרים מקצועי ובעל ניסיון על תחום ה-SEO כי חבל לבנות חנות אינטרנטית שלא תגיע לתוצאות הראשונות במנועי החיפוש השונים.

טיפ #4- עבדו עם סוכנות דיגיטל טובה

הטיפ שייתן לכם כנראה ניצחון מסחרר בתחום בניית החנות האינטרנטית הוא אומנם היקר מביניהם אבל הוא גם היעיל ביותר- עבדו עם סוכנות דיגיטל טובה שתלווה את בניית החנות שלכם משלב האיפיון ועד הקידום ב-SEO.
סוכנות דיגיטל מעסיקה מגוון של מומחים בתחומם ויש לה את הטכנולוגיה הטובה ביותר כדי לגרום לאתר שלכם לנסוק.
נכתב בשיתוף >> http://www.bigweb-digital.com/