בחירת אלכוהול לאירועים

בחירת אלכוהול לאירועים

אלכוהול, מסיבות, ומוזיקה, הם חלק בלתי נפרד מחיינו. הם תמיד נמצאים, והם לעולם לא יאכזבו. אלכוהול נמצא בכל היבט בחיינו, החל מחגיגות ואירועים משמחים, ועד לחיי השגרה היומיומיים. לאנשים ספציפיים, אלכוהול מסמל כשמחה, תקווה, ומקור לגאווה. כיום, בשנת 2022, באירועים, בר אלכוהול איכותי הינו המרכיב העיקרי והחשוב ביותר באירועים רשמיים. אז מה חשוב לדעת בנושא?

איך בוחרים אלכוהול לאירועים – מספר טיפים שימושיים

אלכוהול הינה שתייה המתאימה לגילאי 18 ומעלה ומכילה כמות אלכוהול גבוהה. חלק בלתי נפרד מהצלחת החגיגה מצויה דווקא באוכל, בקייטרינג, ובשתייה. לכן, כדאי ומומלץ לבחור בקפידה. בישראל, הקהלים מאוד מגוונים ושונים, והעדפת השתייה משתנה מקהל לקהל. כדאי ומומלץ להכיר מקרוב את הקהל שלכם, את מעגל החברים, ואת הרגלי השתייה האהובים עליהם. לפניכם מספר טיפים שימושיים לבחירת אלכוהול בצורה נכונה, לאירועים, חתונות, וחגיגות משמחות:

1. הגדירו תקציב להשקעה – בשרים ואלכוהול הם הדברים הכי יקרים בישראל. בכל חגיגה או אירוע, התקציב מוגבל. לכן, הגדירו מראש את התקציב אשר ישמש לקניית האלכוהול. עמדו בתקציב, אל תחרגו, ובחנו את התקציב בהתאם לכמות המוזמנים בחגיגה.

2. וודאו שמדובר באלכוהול איכותי ואמין – לכל בקבוקי האלכוהול קיימת הצהרה אודות מייבא השתייה. בדקו מי המייבא, וודאו שהוא פועל עם מכון התקנים הרשמי. בנוסף, אלכוהול איכותי ואמין הוא כזה המגיע מיבואן עם ניסיון של שנים והמלצות חיוביות.

3. כשרות יהודית מתאימה – כאשר האלכוהול מוזמן לקהלים מעורבים, כדאי להצטייד בכשרות. בישראל, קהלים רבים, צורכים את השתייה והאוכל עם כשרות יהודית מתאימה. גם באלכוהול, השתייה חייבת להיות בעלת כשרות יהודית אמינה – מהדרין או בדץ.

אלה הם שלושת הפרמטרים לבחירת אלכוהול איכותי לאירועים. ללא ספק, הכשרות מגבילה אותנו רבות בבחירת הספק הייעודי. אם זאת, כאשר מדובר בקהלים גדולים יותר, הכשרות הינה חובה. השוואת מחירים ומסדר טעימות ראשוניות יהיו בחירה מצוינת שתניב את הצלחות איכות השתייה. לפני הבחירה, כדאי להתייעץ עם בר או פאב, חבר שמבין באלכוהול די טוב, או יבואן משקאות.

אלכוהול של אולם האירועים או בר חיצוני – מה כדאי?

כאשר אנו נדרשים להשכיר את אולם האירועים, העסקה עשויה לכלול קייטרינג ותפריט שתייה.
אם זאת, במידה ונסכים, המחיר יתייקר פי כמה. אולמות האירועים מכניסים את האופציה ומייקרים את המחיר משמעותית. מלבד זאת, איכות המשקאות הינם בסטנדרט נמוך או נורמלי. לעומת זאת, השכרת שירות חיצוני, בר אקטיבי, הינו שירות המגיע עם איכות משקאות ברמה הכי גבוהה שיש.

בר אלכוהול חיצוני יהיה בחירה כדאית וזולה יותר, ללא צל של ספק.
בר אקטיבי לאירועים הינו שירות חיצוני המספק שירותי שתייה חריפה לאירועים, חתונות, וימי הולדת. שירות זה מתאים במיוחד במקומות שבהם שירותי האלכוהול לא נכללים.
השירות זול יותר ואיכותי פי כמה וכמה. הבחירה נתונה לשיקולכם הבלעדי, ישנם הבדלים מהותיים בין אלכוהול של אולם לבר חיצוני.

מה עוד אפשר להוסיף – שירותי בשר מיוחדים

במידה והזמנתם גם יין משובח, תזדקקו לקייטרינג שמשתלב אתו כאחד – בשרים מיוחדים. שירותי בשרים על האש או מנות בשר גורמה משתלבים בצורה נהדרת עם אלכוהול משובח ויינות איכותיים.
את השירות ניתן להזמין מחברות קייטרינג, משפים פרטיים, וממסעדות גורמה. ללא ספק, החוויה, הוייב, והאווירה כולה, פשוט תשתדרג פלאות. השילוב המנצח – יין אדום ומנות בשר על האש.

לפרטים נוספים והזמנות כדאי להתייעץ עם שף בשרים או חברות קייטרינג מתאימות.