בחירת סוג אלכוהול שמתאים לערבי בשרים

בחירת סוג אלכוהול שמתאים לערבי בשרים

אלכוהול ובשר הולכים יחדיו כמו "כפפה ליד", השילוב ביניהם, הוא עוצמתי מאוד. במטבחים הארגנטינאיים, לצד הבשר והתוספות האהובות, יין ומשקאות אלכוהול הם חובה. אם זאת, תזדקקו "ליד מכוונת" לבחירת האלכוהול המתאים, היין, ומנות הבשר העסיסיות. אז מה חשוב לדעת בנושא זה? לפניכם מספר דברים.

מהם סוגי האלכוהול אשר מתאימים לארוחת בשרים מנחמת?

ארוחות בשרים הם ארוחות מנחמות ועסיסיות אשר מלוות לרוב עם שתיה חריפה, יינות, ותוספות מעולות. אם אתם רוצים להתפנק בצורה הכי טובה, מנות הבשרים ילכו מצוין עם מספר סוגי האלכוהול הבאים:

  1. יין אדום (רקנאטי ברברה או רוזה) – המראה של יין זה, הינו אדום, וטעמו חמצמץ. יין זה, רקנאטי רוזה או ברברה, מתאים עם ארוחת בשרים קלילה, בשר לבן, או בשרים נוספים על האש. בנוסף, ניתן גם להשתמש ביין קברנה סוביניון עם בשרים קצת יותר "כבדים", כדוגמא: צלעות, אנטריקוט.
  2. בירה קרלסברג – ואם אתם פחות בקטע של יין, בירות יספקו לכם את התחליף המושלם. לדוגמא: בירת קרלסברג, בהירה וקרה, תהיה הבחירה הטובה ביותר עם רוב הבשרים שתבחרו. בירה זו, מקורה הבלעדי, הינו בדנמרק. ניתן גם להשתמש בבירות נוספות, כגון: גולדסטאר, טובורג, ועוד.
  3. סוגי אלכוהול וקוקטיילים נוספים – ואם אתם פחות אנשים של יין או בירות, קוקטיילים, וודקה, או ויסקי יהיו תחליף ראוי והולם. במישור זה, ניתן למנף כמה סוגי קוקטיילים ואלכוהול מובחרים, כדוגמא: ויסקי דייזי בגרסה החזקה, קולטימור אגנוג, או אפילו קייפירובקה בטעם לימון.

אלה הם שלושת הקטגוריות האהובות עלינו אשר מתאימות לארוחת בשרים עסיסית, או מנות על האש. במקום הראשון, לדעתנו האישית, בירה או יין יספקו את העבודה הכי טובה. אם אתם פחות בקטע של יינות ובירות, ויסקי, וודקה, וקוקטיילים מעורבבים יהיו בחירה מצוינת.

הזמנת ערב בשרים או שולחן שוק בשילוב אלכוהול – מה מומלץ?

ההתלבטות די קשה, ולרוב, צריכה להיבחר לפי כמות הסועדים, התקציב, והחגיגה. במבחן המציאות, ישנם שני בחירות מומלצות: ערב בשרים במסעדה או בבית, או הזמנת שולחן שוק מפוצץ במטעמים.

ההבדלים העיקריים, הם, בכמות הסועדים, האיכות, והתקציב. אם מדובר בערב עם המון חברים, שולחן שוק יהיה בחירה חסכונית, זולה יותר, ונכונה. לעומת זאת, אם בא לכם להתפנק באמת, הזמנת שף פרטי לערב בשרים תהיה ללא ספק הצלחה מסחררת. אז מה הכי מומלץ? זה תלוי בכם. רגע לפני הבחירה הסופית, כדאי להבין מהו בעצם שולחן שוק. לעוד מידע על שולחן שוק ותעריפי השירות, בקרו באתר הנ"ל.

מלבד זאת, ישנם חלופות אחרות ואפשריות: הראשונה, הזמנת קייטרינג בשרי. השנייה, הזמנת שירותיו של גרילמן. והשלישית והאחרונה, הזמנת שף פרטי, מוכר, ופופולארי. כלל האופציות, מתאימות לארוחת בשרים מנחמת עם אלכוהול מובחר בתמונה. את השירות תוכלו להזמין מכאן: https://meatking.co.il.