יוצאים לדייט? איך לבוש יכול להיות הגורם המכריע

יוצאים לדייט? איך לבוש יכול להיות הגורם המכריע

לבוש מייצג את האדם. לא קובע מי הוא, או מה הוא. אלא מייצג סטייט פנימי מסוים. אנשים שמתלבש באופן שאינו מחמיא להם, כמו מוסרים מסר, שהם פחות מעריכים את עצמם, או פחות מקבלים את המראה החיצוני שלהם. אנשים המתלבשים באופן המבטא את הפנימיות שלהם, ומבטא אותה כהלכה, כמו מוסרים מסר של חיבור והרמוניה פנימית. זו הסיבה, שללבוש יש תפקיד מסוים בעדכון הצד השני, לגבי הגישה הפנימית שלנו כלפי עצמנו, ולמה הוא יכול לצפות מהמפגש עימנו, בדרך כזו או אחרת.

מה ללבוש עבור דייט ראשון?

כשאנחנו חושבים מה ללבוש וכיצד להתלבש עבור דייט ראשון, חשוב מאוד להישאר נאמן לאני הפנימי שלנו. יכול להיות כי נעליים אלגנטיות לגברים הן בול הדבר שאנחנו רוצים ללבוש, כי אנחנו מרגישים אותנטיים, שלמים ומיוצגים היטב כשאנחנו לובשים אותן. מנגד, יכול להיות שאנחנו רוצים להיות יחפים (גם אם זה מתאים, או לא מתאים לסיטואציה), או בכלל ללבוש סנדלים. כך או כך, אין סיבה להתלבש על מנת להרשים. שכן, הניסיון ליצור רושם, זה כמו להגיד, "אני לא טוב כמו שאני, אני צריך לעוות את הצורה הטבעית שלי על מנת לכסות ולכפר על כך". ובכן, אפשר לצאת מהמשחק הזה, ולהיכנס למשחק של "אני כן טוב כמו שאני, אני נהדר, מקבל אותי כמו שאני ועל פי כן אני אבדוק מה אני באמת רוצה ללבוש ואיך מרגיש לי להתלבש".

האם להשקיע ולהתלבש יפה?

במילים אחרות, אין צורך ללבוש מקטורן, חליפה מכופתרת, או אפילו להסתפר. לא אם זה לא מרגיש לך כמו האני האותנטי שלך. ולא מדובר כאן, על להגיע לדייט כפי שאתה ביום יום. לא, זו לא בדיוק ההנחיה. הרי, יש אירועים שיתחשק לך להתלבש יפה עבורם. יכול להיות שיהיה מפגש משפחתי לדוגמה, שירגיש לך להתלבש באופן חגיגי עבורו. זה לא בהכרח אקט של "עיוות עצמי", או אקט של "להרשים מישהו". באופן דומה, אכן אפשר להביא את הנעליים האלגנטיות שלך לדייט, גם אם בימים אחרים אתה בכלל מעדיף סנדלים. כי אולי זה מרגיש טוב לבוא עם נעליים כאלה, או עם חליפה מכופתרת. אולי זה אקט של לתת כבוד "למעמד".

להגיע כדי להיפגש…

כך או כך, אנחנו לא מנסים להשפיע על הצד השני. אנחנו לא מנסים לגרום לו לחשוב שאנחנו יפים, חכמים, מכובדים או מצליחים יותר ממי שאנחנו. כי אנחנו באמת להכיר, ולהיחשף, ולהיפגש באמת. על כן, כל התחפושות השונות אינן רלוונטיות – אלא בלבד מי ומה שאנחנו באמת. והלבוש, רק עוזר בלהדגיש את זה, ולהחמיא לזה. וכשהתלבשנו "נכון", אנחנו מרגישים יפים, אהובים ונתמכים. לא שמנו את עצמנו בלבוש לא נוח על מנת להציג רושם, שמנו את עצמנו בלבוש שבאמת מתחבר לנו עם הוויב הפנימי שלנו באותו רגע, זמן והקשר.