יינות מומלצים לדייט זוגי

יינות מומלצים לדייט זוגי

כל התחום הזה של יינות הוא גדול ומסועף וכל הזמן יש בו עוד ועוד חידושים.
מי שאינו באמת מתמצא בתחום, עשוי למצוא את עצמו מבולבל מאוד מהשפע העצום, מההיצע הרב וגם מהמחירים שעומדים על טווח רחב במיוחד. כי כולנו יודעים שאפשר לקנות בקבוק יין נחמד בעשרים שקלים ואפשר גם למצוא יינות במאות ואלפי שקלים ויותר. אז מה מייחד את היינות השונים והיקרים? איך בוחרים יינות טובים? מי אמור לייעץ לנו בעניין ואיך נדע כי אכן היין שבחרנו אכן יענה על המטרות שלנמו. כמו למשל כאשר אנחנו מחפשים יין טוב לדייט זוגי.

לאתר don anton יש הרבה מאוד מה לומר ומה לייעץ, להעשיר ולתרום לכל מי שלא באמת מבין ביינות.
בכל מקרה, תמיד חשוב למצוא את איש המקצוע בתחום היינות על מנת שהבחירה בסופו של דבר אכן תהיה הכי מוצלחת.
איך בוחרים יין טוב לדייט זוגי?
כדי להבין טוב יותר ביינות, כדאי ללכת אחורה וללמוד מעט על חומר הגלם הבסיסי של כל יין. הענבים.
ענבים זהו פרי חשוב, אחד משבעת המינים, אחד הפירות המשובחים שארצנו התברכה בהם.
יש מאות זנים וסוגים של ענבים. הם שונים זה מזה מבחינת הצבע החיצוני שלהם, עובי הקליפה, המתיקות, החמיצות ועוד.
אנחנו מכירים יינות בצבעים שונים. יש יין אדום ויש יין וורוד. יש יין לבן ויש גם יין כתום. צבע הענב הוא זה שאחראי על הצבע של היין שיתקבל.
חשוב להבין כי גם מקום הגידול של היין משפיע מאוד על התוצר הסופי כאשר אותו זן של ענבים בדיוק, כאשר הוא יצמח במקום אחר, התוצאה תהיה שונה. זה המקור למעשה לשמות של היין, להבדל בתוויות שלהם וכמובן גם להבדל במחירים שלהם.
הטעמים והסוגים השונים של היין מתקבלים בהתחשב בזמן התסיסה שלהם עם הסוכר כמו גם במשך הזמן שהם נמצאים בחביות. הזמן עושה הרבה מאוד עם היין. מעמיק את טעמו, משבח אותו ויוצר ממנו תוצרים משובחים ויוקרתיים. ברור כי ככל שהיין יהיה ישן יותר ומושקע יותר הוא גם יעלה יותר.

איך מתאימים את היין לארוחה?

אז כאן אנחנו מגיעים לשאלה ששאלנו בתחילת הכתבה. איך בפועל מתאימים את היין לארוחה או לסיטואציה?
זוהי תורה שלמה שאי אפשר להקיף אותה במסגרת כזו של 400 מילה. מה שכן נוכל לומר באופן כללי כי יין לבן שהוא מעט חומצי, יתאים מאוד למנות דג או פסטה שהן מנות יחסית לא מאוד כבדות. היין האדום והכבד שהוא עשיר בטעמים, ילך מצוין עם מנות בשר שהם לרוב גם כן כבדות ועשירות בטעם. המאפיינים הדומים בין המנה לבין היין עושים רק טוב לשילוב. אם הבשר או התבשיל בושלו ביין, כדאי להגיש את המנה יחד עם אותו סוג יין.