איך הכי נכון לשתות אלכוהול?

איך הכי נכון לשתות אלכוהול?

ובכן, רבים מאיתנו היינו רוצים לגלות את התשובה לשאלה 'איך הכי נכון לשתות אלכוהול' ולמנוע מעצמם מצבים מביכים של הקאות וכאבי ראש – ובכלל, מדובר בשאלה שמעסיקה אותנו, בני האדם, כבר דיי הרבה זמן. החלטנו לרכז עבורכם מידע בנושא, שיוכל לשרת אתכם ולסייע לכם בפעם הבאה שתבחרו לצאת מהבית לשתות, וגם כדי שתוכלו להעשיר את הידע שלכם ולהשוויץ לחברים. עולם האלכוהול עשוי להיראות מורכב עבור אנשים שלא מגיעים מהתעשייה הזו – אך לא כך הם פני הדברים. סוגי האלכוהול הנפוצים ביותר שתוכלו למצוא כמעט בכל בר בירות בתל אביב, יהיו וודקה, טקילה, וויסקי, ג'ין, רום ולעיתים גם משקאות נוספים. אלו הם סוגי המשקאות הבסיסיים ביותר שכל בר שמכבד את עצמו יחזיק, ויציע לקבל הלקוחות שלו.

באופן כללי, שתיית אלכוהול בצורה נכונה תיעשה על ידי כך שתמנעו מעצמכם ערבוב של משקאות. מה הכוונה? אם אתם מחליטים לשתות וויסקי לאורך כל הערב, השתדלו להימנע מערבוב כמה סוגי אלכוהול לאורך הערב. מדוע? לא ניכנס להסבר הכימי שעומד מאחורי העניין, רק נדגיש ונסביר שהבטן ומערכת העיכול שלנו מקבלים את זה בצורה פחות יפה משהיינו רוצים (כמובן, אם אתם אנשים ששותים הרבה ובכמויות שכיחות – העניין הזה עשוי להיות בטל עבורכם). אם אתם בכל זאת מעוניינים לערבב כמה סוגי משקאות באותו ערב, עשו זאת בצורה נכונה. כיצד? כל סוגי המשקאות שציינו קודם לכן (וודקה, טקילה, וויסקי, ג'ין, רום) ניתנים לערבוב עם הבירה האהובה והטעימה עלינו. מדוע? מכיוון שרמת האלכוהול שיש בבירה היא באזור החמישה אחוזים בממוצע (או מטפסת עד לשמונה אחוזים בבירות החזקות ביותר), ושילוב של משקה בעל רמת אלכוהול נמוכה כמו בירה, יחד עם המשקאות האחרים (שאחוז האלכוהול בהם נע בין 30 אחוזים ל-50 אחוזים) – יהיה הסביר ביותר ו"הסולח" ביותר למערכת העיכול.

אז קדימה למה אתם מחכים? שימו בגדים יפים לערב, התבשמו בבושם טוב, חפשו שאפל בר בוויז ותתחילו לשתות! רק שהפעם זכרו – כמה שפחות סוגי אלכוהול, וככה תהיו בסדר!