מחפשים בר טבעוני בפלורנטין?

מחפשים בר טבעוני בפלורנטין?

העיר תל אביב יפו, ידועה בתור אחד היעדים האטרקטיביים והמפתים ביותר בעולם חיי הלילה – הן בארץ והן בעולם. אחד המקומות שהופך את תל אביב לעיר ללא הפסקה כפי שהיא נקראת, הוא אזור הברים שנקרא 'פלורנטין'. מדובר באזור שמזכיר את אופייה של העיר תל אביב לפני כמה וכמה שנים, מה שמעניק את הייחודיות המיוחדת למקום.

בשנים האחרונות אנו רואים עליה ניכרת בשיעור המסעדות וחברות הקייטרינג שנפתחות ומספקות גם שירותי מזון ושתייה טבעוניים. לשמחתנו, חשיבות המושג טבעונות הגיע גם לעולם חיי הלילה, וכיום המושג בר טבעוני בפלורנטין שגור בפי העירוניים ממש כמו הביטוי אוכל טבעוני בתל אביב. שאפל בר, אחד הברים המובילים באזור פלורנטין שבעיר תל אביב, הוא אחד הברים הראשונים בתל אביב – ובכלל בארץ, שמקפיד לתת מענה הולם גם לאוכלוסייה הטבעונית שרוצה להגיע וליהנות מחיי לילה שופעים וטעימים כמו כולם. כיצד זה בא לידי ביטוי? ובכן, השאפל בר מציע תפריט מזון עשיר עם מגוון רחב של אפשרויות במיוחד לאנשים טבעוניים, כמו גם סוגי משקאות ייחודיים שמיועדים לאנשים טבעוניים.

המודעות למושג טבעוני עולה וגודלת ברחבי העולם, וההשפעה מגיעה גם למדינת ישראל. כפי שציינו קודם לכן, ניתן לראות שינויים אדירים גם בעולם חיי הלילה, כמו גם בעולם המסעדות – כמות ההיצע שיש כיום לאנשים טבעוניים, גדולה פי כמה וכמה מונים מכמות האפשרויות שהיו להם בעבר. בעוד לפני מספר שנים, אם בחור או בחורה טבעוניים רצו לצאת לאכול בחוץ או להתיישב במקום טבעוני (ממש כמו שאנשים מקפידים על מסעדה כשרה) – כמות האפשרויות שהייתה עומדת לרשותם הייתה כמעט אפסית. כיום, לשמחתנו הרבה, יותר ויותר מסעדות, ברים וחברות מזון משכילות ומבינות שהן צריכות לספק גם שירותים לחלק הזה של האוכלוסייה, ולהעניק להם את האפשרות לאכול ולשתות במקום שעונה על צרכיהם.

כל שנותר לכם לעשות, הוא לרשום בוייז שאפל בר, להיכנס לרכב ולהתחיל לנסוע לפי ההוראות. כמובן שחשוב מאוד להגיע רעבים – הרי בשאפל בר יש תפריט לטבעוניים.. אז קדימה, אנחנו מחכים לכם!