איך לבחור מקום מיוחד לחתונה

איך לבחור מקום מיוחד לחתונה

כל זוג חולם שהחתונה שלו תהיה אחרת ותפתיע את האורחים ותותיר חותם.
אומנם כל חתונה מרגשת מעצם החיבור הזוגי המשמעותי שהיא מייצגת, אבל יש זוגות שחושבים מחוץ לקופסה ושואפים לארגן אירוע חלומי שאפילו אורחים שנכחו באינספור חתונות יחושו שהפעם מדובר בחגיגה קצת שונה.
בין אם מדובר בפיתוח קונספט מעניין, בחירת לוקיישן לא קונבנציונאלי, עיצוב המקום בדרך אסתטית ומקורית, הרפתקה קולינארית יוצאת דופן או תוכנית אומנותית פנטסטית.
אין ספק שהפקת וארגון חתונה הוא פרויקט מורכב ועל מנת ליצור את התנאים המושלמים לאירוע בלתי נשכח יש לבחור מלכתחילה מקום מיוחד לחתונה שיאפשר לכם למנף את כל השאיפות והפנטזיות שלכם בנוגע לחגיגה עצמה.

איך תאתרו את הלוקיישן המושלם עבורכם?

המקום הנכון בגודל הנכון
ראשית, החליטו מה יהיה גודל האירוע ובאיזו כמות מוזמנים מדובר על מנת להבין מה גודל המקום המבוקש. אינכם רוצים שהאורחים יידחסו בצפיפות למקום קטן במידותיו ואם מדובר באירוע חתונה קטן בוודאי תרצו להשרות תחושת בוטיק אינטימית נינוחה ולמנוע אווירה של ריקנות.
שנית, התמקמו גיאוגרפית על המפה כדי לבחור אזור שיכול להיות נוח ופשוט להגעה למוזמנים שמגיעים מכיוונים שונים.
אולם אירועים באיזור רחובות המבוקשת יכול בהחלט לענות על מבוקשכם בשל הקרבה לערוצי תחבורה, אפשרויות חנייה זמינות והאווירה הייחודית ששמרה צביון נוסטלגי של פרדסים ופסטורליות בשילוב הווי אורבני שוקק חיים.

לוקיישן קונספטואלי לחוויית אירוע מסוג אחר

התייחסו לסוג האולם והאם מדובר בחלל סגור ומקורה או בגן אירועים פתוח. כיום הגבולות כבר מטשטשים וניתן למצוא יצורי כלאיים בזירת האירועים שמשלבים בין השניים כך שתוכלו להחליט בזמן אמת וגם בהתאם לתנאי מזג האוויר איך לחגוג –
בחוץ או בפנים או להשיק את האירוע בחופה מסוגננת תחת כיפת השמיים ובמינגלינג נעים ולהמשיך את החגיגות עד השעות הקטנות בסעודה ובמסיבת ריקודים חסרת מעצורים בקומפלקס סגור ממוזג או אטום בפני הגשם, תלוי בעונה.
הקונספט משחק אף תפקיד נוסף  במידה ואתם רוצים לחגוג בסגנון קצת אחר. ניתן למצוא כפרי נופש לאירועים שאלה הם מתחמים שמדמים תחושת ריזורט וברגע שנכנסים אליהם מתנתקים מיד מטרדות היום יום והשגרה ויוצאים לחוויה של חופש מפתיעה ומרגשת.
זה מתחיל בפינות חמד ייעודיות וממשיך ביריד אוכל בינלאומי ובאטמוספירה שמתמזגת עם הטבע סביב והאורחים יכולים להסתובב פרי סטייל ולבחור את הפאן הבא שלהם באירוע שלכם.
ניתן לבדוק אם אפשר גם למתג את האירוע בהתאם לחזון העיצובי, בין אם בצבעוניות מסוימת או בהענקת טאץ' אישי שלכם למקום עצמו.
מומלץ לשים דגש במיוחד על הטכנולוגיה המתקדמת והסאונד האיכותי וכן אפקטים של תאורה שביחד מייצרים חוויה כוללת בה אפשר לשלוט ולשנות אותה בהתאם לרוח האירוע – מתחילתו ועד סופו.

אוכלים, רוקדים, מתחתנים בסטייל

הצד הגסטרונומי הוא חלק בלתי נפרד מההנאה וחשוב לוודא שבחרתם אולם אירועים שמספק את התנאים האופטימאליים לקולינריה משובחת. ראשית, עניין הכשרות שחשוב עבור רבים ואתם לא רוצים חלילה שאורחים לא יגיעו כי המקום אינו כשר.
שנית, ההיצע הרחב של מטעמים ומעדנים שעשויים היטב ומבוססים על חומרי גלם עונתיים איכותיים ומוצעים גם במתכונת מעניינת בפרזנטציה ייחודית בסגנונות חובקי עולם ושהאורחים יכולים לנשנש בלי הפסקה וגם להרחיב את גבולות הטעם הודות למבחר המסחרר של מאכלים שמוצעים.
בחרו מקום שמאפשר לכם גם לקיים את התוכנית האומנותית מלבד החופה עצמה בין אם מדובר בהופעה או הקרנת קליפ וכמובן עמדת תקליטן ושטח רחב ידיים לריקודים סוערים.
אל תוותרו על מקום מומלץ לחתונה שנראה נהדר ונוח להגעה בו תוכלו לחגוג את הנישואין שלכם ברמה הגבוהה ביותר ובאירוע שעוד ידברו עליו הרבה אחרי שהוא הסתיים.