בר מסעדה שעומד בתו הסגול

בר מסעדה שעומד בתו הסגול

כל עוד הקורונה נמצאת בחיינו, כל אחד מאיתנו חייב להיות מאוד זהיר כאשר הוא יוצא לבילוי כזה או אחר. אחד מהבילויים השכיחים ביותר הוא כמובן ביקור בבר מסעדה, אך נכון להיום אתם חייבים לוודא שאותו בר מסעדה עומד בדרישות התו הסגול. כך תוכלו לדעת שאתם לא לוקחים סיכון, סיכון שעלול לסכן את הבריאות שלכם או את הבריאות של שאר בני המשפחה שלכם.

רוצים לצאת לבילוי מבלי לסכן את עצמכם? הגיעו לשאפל בר, בר מסעדה שעומד בתו הסגול ויאפשר לכם לבלות כמו שתמיד רציתם. שאפל בר בר פלורנטין הוא בר מסעדה אשר נמצא בתל אביב, כך שתוכלו על הדרך לבקר בעיר ללא הפסקה. כי מי אמר שבימי הקורונה אתם מחויבים לשבת בבית מבלי לעשות שום דבר מיוחד? זה לא חייב להיות כך.

הכניסה למסעדה על פי הנחיות התו הסגול

שאפל בר פועל על פי הנחיות התו הסגול עוד בכניסה, כל זאת על מנת להבטיח את בריאותם של כל הסועדים שמגיעים למקום. בכניסה למסעדה תצטרכו למדוד חום, וכמובן שתצטרכו לעטות מסכה על הפנים. במקרה שבו סועד הגיע ללא מסכה או שיש לו חום של מעל 38 מעלות, הוא לא יורשה להיכנס למתחם. בחלק מהמקרים אפילו תצטרכו לענות על מספר שאלות נוספת, כל מיני שאלות הקשורות לתסמינים אפשריים של הקורונה – שוב כל זאת על מנת לשמור על בריאותכם ועל בריאות כל שאר הסועדים.

מניעת התקהלות בתוך שאפל בר

המסעדה עושה כל מאמץ על מנת למנוע התקהלות בתוך המקום. על פי הנחיות התו הסגול נכון לכתיבת שורות אלה ההוראה היא לאפשר ישיבה של 20 סועדים בתוך המסעדה ו-30 סועדים מחוץ למסעדה. כמובן שכל שינוי שיקבע על פי הנחיות התו הסגול יתבצע גם במסעדה עצמה.כל עמידה בתור כזה או אחר תתבצע במרחק של 2 מטר האחד מן השני, קחו זאת לתשומת לבכם.

שמירה על היגיינה

העובדים של שאפל בר ישמרו על היגיינה מקסימאלית על מנת לשמור על הבריאות שלכם, ולכן גם אתם צריכים לשמור על ההיגיינה. במסעדה תוכלו למצוא אלכוג'ל שנועד על לחיטוי הידיים. אנו ממליצים לכל סועד לשטוף את הידיים עם מים וסבון בתחילת הארוחה וגם בסוף הארוחה, כך תוכלו לשמור על בריאות מקסימאלית. העובדים מנקים את השולחן ואת השירותים לעיתים תכופות, גם כאן מתוך שאיפה לשמור על בריאותם של כל הסועדים.