מה מיוחד ב- HAPPY HOUR בפלורנטין

מה מיוחד ב- HAPPY HOUR בפלורנטין

כולם יודעים כי תל אביב היא לא עיר זולה בכלל בכל פרמטר שאותו ניקח בחשבון. לא מעט תל אביבים ותושבים אחרים מאזור המרכז רוצים לצאת לאזורים המרכזיים של תל אביב וליהנות מבירות במחירים הוגנים. אם אתם רוצים לצאת לבלות בזול בפלורנטין, המאמר הבא נועד במיוחד עבורכם ושווה לכם לקרוא אותו. אז כיצד תוכלו לשתות בזול בפלורנטין? אם תבחרו לצאת דווקא בשעות בהן יש HAPPY HOUR תוכלו ליהנות מעלויות נמוכות מאוד לכל משקאות השתייה החריפה וגם לבירות. חלק מהמקומות מנצלות את זרם התיירים על מנת להציע מחירים זולים במיוחד. כך שאתם יכולים בסופו של יום לקצור את הפירות, ולקבל מחירים שבחיים לא חשבתם שתוכלו לקבל על שתייה חריפה ובירות. אז מה באמת מיוחד ב- HAPPY HOURבפלורנטין? יש לנו את כל התשובות עבורכם.

מחירים לכל כיס

אז כמו שכבר אמרנו בשעות שבהן יש HAPPY HOUR בפלורנטין תוכלו ליהנות ממחירים ללא תחרות. מחירים שאולי יצא לכם לפגוש באירופה, אך בישראל ביומיום המחירים הרגילים רחוקים מאוד מהמחירים הללו. בשעות הספציפיות של האפי האוור אתם בהחלט הולכים לחסוך לכיס שלכם עשרות רבות של שקלים וזה הולך להיות מאוד משתלם עבורכם.

אווירה מחשמלת בכל בר

אם החלטתם לצאת לבר או לפאב בשעות של האפי האוור ככל הנראה תוכלו לראות אווירה מחשמלת שעדיין לא יצא לכם להכיר. תוכלו למצוא בברים ובפאבים של פלורנטין ובעיקר של שאפל בר לא מעט מקומיים וגם תיירים שנהנים האחד עם השני. זה יכול לשדרג בצורה משמעותית את כל היציאה שלכם, ולהפוך את החוויה כולה לטובה יותר.

דילים והצעות מעניינות בזמן HAPPY HOUR

בשונה משעות רגילות שבהן אתם מקבלים הצעות רגילות מהתפריט, בזמן ה- HAPPY HOURאתם מקבלים מגוון רחב של דילים והצעות מעניינות הקשורות בעיקר לשתייה החריפה. אז לא רק שאתם מקבלים את הצעות המחיר המשתלמות ביותר עבורכם אלא גם תקבלו הצעות דילים ומגוון רחב של אפשרויות. כך שתוכלו להפוך את החוויה להרבה יותר מיוחדת, ויהיה לכם הרבה יותר אפשרויות לגבי מה שתרצו לשתות.

HAPPY HOUR בשאפל בר פלורנטין:

כל השבוע 17:00-20:00: 50% על בירות מהחבית, יינות, מעורבבים בכוס ו- 20% על כל תפריט האוכל!

יום ראשון: 1+1 בירות מהחבית, יינות, ג'ין טוניק, רום ועוד…

יום שני: שני טבעוני, 20% על כל העיקריות הטבעוניות.

סופ"ש (שישי- שבת): סופ"ש ארוך מהשעה 12:00 הפי אוור צהריים של שתייה

ממליצים לכם לסגור מקום, תגיעו יהיה טרוף!!!!!!!!!