לסיים יום כיף לעובדים בערב קסום בשאפל בר

לסיים יום כיף לעובדים בערב קסום בשאפל בר

מקומות עבודה רבים מעוניינים להוקיר את העובדים שלהם והם עושים זאת באמצעות תכנון פעילויות וימי כיף לאורך השנה. לפעמים מה שיכול לעשות שמח לעובדים שלכם, הוא מפגש חברתי עם מוסיקה, קצת אלכוהול ואוכל טוב. את כל אלו תמצאו באווירה מצוינת בשאפל בר שמאפשר ערב מקסים גם עבור קבוצות.

למי מתאים אירוע בשאפל בר?

בשאפל בר ניתן לקיים אירועים לחמישים איש. מומלץ לסיים ימי כיף וגיבוש לעובדים בערב קסום בשאפל בר. המקום מאפשר לכם לקבל מוסיקה טובה, תפריט אוכל מגוון ותפריט אלכוהול מצוין הכולל מגוון סוגים של בירות. כמו כן, מחכים לכם שולחנות משחק שימשיכו את יום הגיבוש שלכם וגם מקרן ומערכת סאונד שתוכלו להעביר בה כל דבר שקשור לארגון שלכם ולעובדים. חברות רבות וארגונים מתכננים פעילויות מרשימות שניתן להקרין וכולם משתתפים. זהו גיבוש מצוין וניתן לשלב בו גם בדיחות פרטיות על אירועים שמתרחשים לעובדים בארגון ולהגביר את תחושת הסולידריות. אירועים לחמישים איש מתאימים כאשר מדובר במחלקות עובדים וקבוצות. תוכלו להזמין מקומות מראש ולהנות מכל מה שהמקום מציע, בין אם הגעתם מיום כיף או אם אתם מגיעים למקום לערב שלם של בילויים.

אילו משחקי חברה תמצאו בשאפל בר?

הייחודיות של השאפל בר, מעבר לבירות המצוינות והאוכל המגוון, זו הייחודיות של המקום המאפשרת משחקי שולחן ישנים וטובים שכולנו זוכרים מהילדות. בשולחנות המשחק תמצאו טאקי, קלפים, אחד בשורה ועוד הרבה משחקים שיהפכו את הערב למגניב במיוחד. לצד כל אלו תוכלו לנשנש אדממה, מאכלי בשר או מאכלים טבעוניים נפלאים. בשאפל בר המגוון הוא רחב מאוד ויש לכולם מה לאכול, לנשנש ולשתות. אם אתם המארגנים של האירוע, תוכלו להזמין מנות מגוונות מראש ואנו נדאג שהכל יהיה מוכן עבורכם בצורה הטובה ביותר.
איפה נמצא השאפל בר ולמה הוא ממש מתאים לסיום של יום כיף?
השאפל בר נמצא ברחוב פלורנטין בתל אביב שהיא ללא ספק העיר המרכזית ביותר במדינה. לא משנה אם תכננתם ימי כיף וגיבוש לעובדים בדרום, במרכז או בצפון, אזור תל אביב נמצא באמצע, קרוב להכל ומאפשר לכם סיום מגניב ליום. כמו כן, ניתן לתכנן אירוע ערב וגיבוש בשאפל בר ללא כל יום גיבוש לפני. אם יש לכם אירוע מצטיינים שנתי, אם אתם רוצים להכריז על מנהל חדש או עובדים חדשים, בשאפל בר תוכלו להנות מכל רגע באווירה סופר מגניבה.