פעילויות גיבוש עם אלכוהול – השילוב המנצח

פעילויות גיבוש עם אלכוהול – השילוב המנצח

פעילויות גיבוש לעובדים מאפשרות לנו להשתחרר משגרת העבודה מרובת השעות והלחוצה, ולהכיר באופן קצת אחר את חברי הצוות והאנשים שאיתם אנחנו עובדים. כשאנחנו מחפשים את פעילות גיבוש מהנה ומשחררת, אין ספק שתוספת אלכוהול רק תשפר את מצב הרוח

להשתחרר, ליהנות ולהתגבש – הכל על פעילויות גיבוש לעובדים

ימי גיבוש לעובדים נועדו בראש ובראשונה לאפשר לעובדים לשבור את שגרת העבודה השוחקת שלהם, העלולה לגרום לתחושות של דיכאון וחוסר סיפוק עצמי, תחושות הפוגעות בסופו של דבר גם בעובדים עצמם וגם בתוצרים שלהם. מלבד זאת, יום או ערב גיבוש לעובדים, מאפשר לעובדים לצאת מסביבת העבודה שלהם ולהכיר אחד את השני בצורה טובה יותר.
בנוסף, ימי גיבוש לעובדים יכולים גם להוות סוג של הוקרת תודה לעובדים, אחרי שנה מוצלחת או תקופה לחוצה במיוחד, כאשר ניתן למצוא כיום מגוון סוגים של פעילויות גיבוש לעובדים, החל ממשחקים חברתיים וארוחות משותפות ועד לפעילויות חוץ מאתגרות ומהנות במיוחד.

פעילויות גיבוש עם אלכוהול

לאחר שבדקתם את מזג האוויר, תיאמתם מול כולם ובחרתם את פעילות הגיבוש שתתאים לכל המשתתפים, מומלץ לחשוב על רעיונות נוספים שישדרגו את פעילות הגיבוש ויגרמו לעובדים להיפתח ולהיכנס לאווירה חברתית מהנה ומשעשעת. ואין ספק כי שילוב של אלכוהול בפעילות הגיבוש, יהיה השילוב המנצח.
מלבד האווירה השמחה שהאלכוהול מייצר, שילוב של אלכוהול בפעילות הגיבוש שלכם תקנה לה אווירה יוקרתית, כזאת שהעובדים ירגישו שבאמת חשבו עליהם ודואגים לפנק אותם, כאשר ניתן למצוא כיום מגוון משקאות אלכוהוליים, המתאימים לכל אחד ואחת, החל מוויסקי יוקרתי ומשובח, דרך בירות ועד קוקטיילים בטעמים משגעים.

שילוב אלכוהול ביום הגיבוש לעובדים – כך תעשו זאת נכון

כאמור, ניתן למצוא אלכוהול במגוון סוגים וטעמים וכדי לשלב בצורה הטובה ביותר את האלכוהול עם פעילות הגיבוש, מומלץ להבין ולהכיר היטב את אופיים של המשתתפים בפעילות. היכרות זו תאפשר לנו להבין איזה סוגי אלכוהול יתאימו לעובדים המשתתפים בפעילות, כאשר מלבד זאת, ניתן גם להתאים פעילויות נלוות הקשורות לאלכוהול – חידונים, התנסות עצמית בערבוב וייצור משקאות אלכוהוליים שונים ועוד.
בין אם החלטתם על פעילות גיבוש המבוססת על אלכוהול בלבד ובין אם החלטתם לשלב את האלכוהול כחלק מפעילות הגיבוש המתוכננת, דוכן אלכוהול לאירועים יהיה בהחלט רעיון מנצח, כשתוספת נשנושים מתאימים – בייגלה, זיתים, סוכריות גומי ושאר דברים טעימים, תהיה מומלצת בהחלט. כך, תוכלו להוסיף הרבה סגנון וסטייל לפעילות הגיבוש, ממש כמו בר אירועים עשיר וצבעוני.

איך לבחור את האלכוהול המתאים?

הזכרנו כי קיימים מגוון סוגי אלכוהול, בטעמים ואחוזי אלכוהול שונים, אשר היכרות מוקדמת עם משתתפי הפעילות תעזור לכם להבין איזה סוג אלכוהול יתאים. גם לאחר שהחלטתם איזה סוג אלכוהול יתאים, כדאי לקחת בחשבון כי ישנם המון תתי סוגים וקטגוריות שונות, חלקם איכותיים יותר וחלקם פחות. לפיכך, כאשר אתם בוחרים לשלב אלכוהול בפעילות הגיבוש שלכם, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע וחברות שמגיעות מתחום האלכוהול.