מה אתם צפויים לראות כשאתם נכנסים לבר?

מה אתם צפויים לראות כשאתם נכנסים לבר?

ידוע שעיצוב הפנים של כל עסק משפיע על חווית הצרכן, כך גם כשמדובר בבר משקאות. לקוחות מצפים להירגע ולהשתחרר בבר, מה שצריך לבוא לידי ביטוי גם בעיצוב המקום ובתכנים שהוא מציע.

תהליך הקישוט והעיצוב של הבר יכול להיות מאתגר. לדוגמה, החל מתפריט שניתן להזמין מראש כהדפסה מקצועית על רולאפ שתהיה גלויה לעין כל וכלה בכיסאות הכי נוחים שיש – לא קל לצמצם את הרעיונות לעיצוב הבר המדויק שהבעלים מדמיינים, כאשר מיליוני רעיונות אחרים דוהרים להם בראש.

שיווק הוא מרכיב חשוב בהפיכתו של הבר למקום מצליח, רווחי ומושך לקוחות. כשאנשים נכנסים לבר רבים מהם מצפים לראות את הייחודיות שלו בהשוואה לברים האחרים, מבחינת העיצוב היצירתי והמשקאות המוגשים בו.

עיצוב בר שמושך לקוחות

יש מגוון סגנונות ורעיונות לעיצוב בר אטרקטיבי ללקוחות, כמו:

  • בר מסעדה

הבחירה בעיצוב הבר מתחשבת באווירה המבוקשת. העיצוב אמור להשלים את העסק ואת האוכל והמשקאות המוגשים בו. עיצוב הבר לוקח בחשבון גם את סוג הלקוחות שהוא רוצה למשוך ואת השכונה בה הוא ממוקם.

לדוגמה, פאב באזור התעשיה צפוי להיות בעל תפאורה גסה יותר לעומת בר באזור הייטקיסטי שצפוי להיראות חלקלק ומודרני יותר. גם לתאורה בבר יש חשיבות רבה. סוגי תאורה ועמעמים שונים מתאימים לסוגי עיצוב שונים. ברוב המקרים הברים מוארים באורות רכים, בתוספת של תאורה מעל לשולחנות.

לדוגמה, עיצוב של בר המשלב קירות לבנים עם תאורה המורכבת מבקבוקים עתיקים, מעניק תחושה של אזור כפרי. לצד זה, המשקאות האקספרסיביים המוגשים בו מעניקים תחושה של בילוי באזור היוקרתי ביותר בעיר.

  • בר מוזיקלי

בר מוזיקלי, מן הסתם, לא יהיה המקום היוקרתי ביותר בעיר, אבל האלכוהול והמוזיקה החיה עשויים להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. בבר שכזה ניתן לצפות להפעלות של מוזיקה חיה, במהלך הגשת המשקאות האהובים.

בר מוזיקלי הוא הזדמנות נהדרת להגיע למקום כדי ליהנות ממשקאות יחד עם הופעה של אומנים מקומיים שאתם אוהבים. חשבו על סגנון Hard Rock Cafe שמציע אוסף מזכרות רוקנרול, משקאות ומוזיקה חיה. וזו כנראה הסיבה שמוסד זה פועל כבר שנים רבות.

  • בר ספורט

אף אחד לא יכחיש שאנשים אוהבים לשתות משקאות כשהם צופים בספורט האהוב עליהם. בר ספורט הוא רעיון מעולה לאנשים שאוהבים לבלות בבר תוך שהם נהנים מאירועי ספורט.

מסך טלוויזיה גדול וסאונד סראונד איכותי הופכים את המקום לאטרקציה שמושכת אליה את כל חובבי הספורט והשתיה בסביבה. דרך נהדרת נוספת שבה הבר יכול לשפר את השהייה במקום היא משחקים אינטראקטיביים שיעודדו לקוחות לחזור עם חברים ולהתבדר בזמן הבילוי בבר.

לוח מטרה וחיצים, משחקי לוח על השולחנות, משחקי וידאו או משחקי שולחן (כמו ביליארד או כדורגל) בחדר צדדי, הם כולם דוגמאות למשחקי חברה מהנים לחבר׳ה שמגיעים להיפגש ולשתות בבר ספורט.

מאמר זה נכתב בשיתוף אתר >> https://www.allprint.co.il/