נהיגה בטוחה לאחר בילוי בבר

נהיגה בטוחה לאחר בילוי בבר

זה שאתם יוצאים לבלות בבר עם חברים זה לא אומר שתהיו חייבים לקחת מונית. עומדות לרשותכם כל מיני אפשרויות שונות שיאפשרו לכם להנות מהבילוי המשותף, וגם לחסוך כסף. הרי בסוף לא תמיד תהיה לכם את היכולת לקחת מונית ממקום הבילוי אליכם לבית. שלא נדבר על כך שכל אחד מהחברים יכול להתגורר באזור אחר בהשוואה לאחרים. אז מה אתם יכולים לעשות כדי להנות מהישיבה בבר, אך גם לנהוג בבטחה הביתה? הכנו לכם רשימה של דברים שכל מי שאוהב לצאת לבר חייב להכיר אותם מבעוד מועד.

קובעים מראש מקום קרוב לבית

אתם יודעים כי אתם לא יכולים שלא לשתות יחד עם החברים? תחפשו מקום שתוכלו לצאת אליו שיהיה קרוב אליכם לבית. כאשר אנו אומרים קרוב, אנו מתכוונים למקום שתוכלו ללכת אליו ברגל. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי לא תצטרכו להשתמש ברכב שלכם לאחר שאתם שותים. גם אם המקום יהיה קרוב רק לאחד מהחברים, תוכלו ללכת לישון אצלו עד הבוקר. בסוף מדובר על בחירה נכונה שתאפשר לכולם לשתות מבלי לדפוק חשבון. בחלק מהמקרים תהיו מוכרחים לשתות יחד עם כולם על מנת להיכנס לאווירה.

בוחרים מראש נהג תורן

אין אף בר קרוב למקום שבו אתם מתגוררים? האפשרות הראשונה מן הסתם לא תהיה רלוונטית. עם זאת אתם לא צריכים לוותר על הבילוי המשותף יחד עם החברים הטובים שלכם. מה שתוכלו לעשות זה לקבוע מראש נהג תורן שהוא לא ישתה בפעם הזאת. נדגיש כי על מנת שהחלוקה תהיה הוגנת, כל פעם תוכלו לבחור נהג תורן אחר. כך שאם מישהו אחד לא שותה בפעם הזאת, הוא כן יוכל לשתות בפעם הבאה.

דואגים לצאת בשעות הצהריים

אף אחד לא קבע שאתם צריכים לצאת עם החברים בערב. אפילו בשעות הצהריים או בשעות הערב המוקדמות תוכלו למצוא ברים מעולים. כל הברים מציעים בשעות אחר הצהריים מבצעים מיוחדים רק בשעות האלה. אחרי שאתם שותים בצהריים תוכלו לנוח במקום מסוים עד שהשפעת האלכוהול תיעלם. כעבור כמה שעות של מנוחה תוכלו לעלות על ההגה מבלי לסכן את משתמשי הדרך. לא חסרים מקומות שונים שתוכלו לבקר בהם אחרי יציאה לבר. כך שעל הדרך אתם מרוויחים עוד הנאות משותפות יחד עם החברים.

הסתבכתם? יש לכם למי לפנות!

אם מסיבה כזאת או אחרת נתפסתם בנהיגה בשכרות, תדעו שיש לכם למי לפנות. אתם לא צריכים להתמודד עם המציאות החדשה לבדכם, בטח שאין לכם מושג מה נכון לעשות. עורך דין לדיני תעבורה יסייע לכם להיחלץ מהמצב שנקלעתם עליו. אחרי שתצאו מהמצב שנקלעתם אליו, תדעו כי בפעם הבאה תוכלו ליישם את הטיפים שקיבלתם כאן. מחפשים עורך דין תעבורה? משרד עורכי דין תעבורה שזמין עבורכם: https://trafficlawyer.co.il/