רעיונות ליום גיבוש

רעיונות ליום גיבוש

אם אתם מתכננים יום גיבוש כלשהו לקבוצה, בין אם מדובר על קבוצת חברים, קבוצת עובדים, קבוצת תלמידי אקדמיה או כל קבוצה אחרת, בכדי שכל אדם שמשתתף ביום גיבוש יסב את המקסימום מיום זה, חשוב מאוד לתכנן בו פעילות אטרקטיבית המתאימה לאופי המשתתפים בקבוצה, לגיל שלהם ועוד. במאמר הבא תקבלו טיפים ורעיונות שונים לימי גיבוש לקבוצות שיכולים להיות לא פחות ממושלמים ומהנים וכל שיוותר לכם לעשות זה פשוט לבחור את הפעילות המתאימה ביותר ליום גיבוש עבור הקבוצה שלכם ולהנות.

רעיונות אטרקטיביים ליום גיבוש

אם אתם חובבי מופעי טלפתיה ומנטליזם, אין כמו פעילות גיבוש ליום חברה כמו מופע של אמן חושים. אם מדובר על קבוצה גדולה אתם יכולים להביא אמן חושים להופיע בפניכם ואם מדובר על קבוצה קטנה יותר, אתם יכולים לבחור להגיע להופעה של אמן חושים, כאשר חשוב מאוד לברר אודות אמן החושים ולוודא כי ההופעות שלו טובות. אמן חושים מוצלח ישלב מופע מנטליזם וטלפתיה שישאיר אתכם ללא מילים. אמן חושים שמבצע מופעי מנטליזם מתבסס למעשה על פרשנות של שפת גוף של האדם שמולו. מדובר על אומנות של ממש. מופע של מטליזם למעשה כולל תכנים המבוססים על קריאת רגשות ושפת גוף וזאת באמצעות קריאת הבעות הפנים של אנשים בקבל, אופן הזזת עיניים, רגשות שהם מקרינים ועוד. המנטליסט יכול לבחון את התאמת המחשבות שלו למחשבות של הקהל בזמן אמת באמצעות מיצגי טלפתיה המתבססים על בחירת אובייקטים מודרכת. בבחירה זאת לא פעם הוא יבחר מתנדב מהקהל ויבקש ממנו לבחור מספר, קלף או כל דבר אחר, כאשר הוא יידרש לזהות בעצמו איזה קלף או מספר האדם בחר.
אמן חושים מבצע במופע שלו גם טלפתיה. מדובר למעשה על מעין חוויה על חושית המתבססת על הכרות טובה מאוד של אמן החושים עם חמשת החושים הקיימים. במהלך מופע טלפתיה של אמן חושים מומלץ הוא יבצע קריאת מחשבות, משחקי זיכרון, העלמת חפצים ועוד. כמובן שבכדי שמופע הטלפתיה של אמן חושים יהיה מוצלח, יש לבחור באמן חושים מומלץ שידוע כי הוא יכול להדהים כל אדם שצופה בהופעה שלו.
רעיון נוסף ליום גיבוש יכול להיות טיול חוויתי ומהנה. אם אתם חובבי טבע ונוף, אין כמו טיול המבוסס על מסלול כלשהו בטבע, שכולל גם אתגר וגם טבע מרהיב ופראי. לא פעם ניתן לבחור במסלול מים או כל מסלול אחר שכל חברי הקבוצה מתחברים אליו. כמובן שלא מדובר על פעילות שמתאימה לכל אדם והיא מתאימה בעיקר לחובבי טיולים וטבע.
אם אתם אוהבים אלכוהול טוב, אווירה טובה ואתם לא קבוצה גדולה במיוחד, אין כמו לבחור בבילוי בפאב איכותי המציע אווירה חמימה, אלכוהול ומשובח. כדאי לבחור בבר שבו ניתן גם להנות מקריוקי. אין כמו שילוב של אלכוהול עם קריוקי. השילוב המדובר מוציא מכל אדם בקבוצה פן אחר באישיות שלה, מסייע בהיכרות אמיתית של כולם עם כולם והנאה משותפת. כמובן שחשוב לבחור מראש בבר טוב, המציע אלכוהול טוב ואופציה לקריוקי.
עוד אטרקציה ליום גיבוש יכולה להיות סדנת O.d.T. מדובר על סדנאות שמתאימות מאוד לקבוצות של צעירים, אך לא רק. האימון המדובר מתבצע מחוץ לגבולות המוכר ולכן לרוב בכדי להנות המפעילות המדוברת, תצאו לטבע כקבוצה. במהלך הפעילות תהנו ממגוון משימות קבוצתיות שונות שעליכם לעמוד בהן ובכדי לעמוד בהן עליכם לשתף פעולה, להיעזר בחשיבה מחוץ לקופסא ועוד. בפעילות מעין זאת בהחלט ניתן להכיר את חברי הקבוצה מצוין, להנות מחשיבה משותפת ועמידה במשימות משותפות ומזמן בילוי מהנה ואטרקטיבי.
לסיכום, חשוב מאוד לבחור באטרקציות המתאימות ביותר לקבוצה מבחינת האופי שלה, הגיל של המשתתפים ותחומי ההעדפה שלהם, על מנת שיום הגיבוש יהיה מוצלח וחוויתי.